تعداد دانلود افزونه

1751

آخرین بروزرسانی

۱۴۰۰/11/25

نسخه افزونه

2

نوع افزونه

رایگان

افزونه وردپرس ارسال پیامک Automation | پیامک زماندار برای ووکامرس و گرویتی فرم و دیجیتس

اگر با سیستم‌های ایمیل مارکتینگ مانند میلر لایت کار کرده باشید حتما متوجه ارسال ایمیل‌های Automation یا ارسال ایمیل‌های زمانبندی شده بعد از خرید محصول شده‌اید که باعث می‌شود که بعد از عضویت کاربر در سایت شما یا بعد از خرید یک محصول خاص در سایت شما پیامک‌های زماندار به صورت اتوماتیک و خودکار برای مشتری و کاربر سایت ارسال شود. مشکل از آنجا شروع می‌شود که در ایران متاسفانه ایمیل راه ارتباطی خوبی برای برقراری ارتباط با کاربران و مشتریان نیست و اکثر کاربران ایرانی ایمیل‌های خود را با فاصل‌ های زمانی بسیار دیر چک می‌کنند. گاهی اوقات حتی بعد از اینکه کمپین شما به اتمام رسیده است ایمیل توسط مشتری شما باز می‌شود اما پیامک‌های موبایل روزانه چک می‌شوند و به همین دلیل پیامک راه سریع برای ارتباط با مشتری است.

دغدغه بزرگی که وجود دارد این است که توسعه این قابلیت برای یک وب سایت نیازمند هزینه کلان چندین میلیون تومانی برای صاحب سایت است تا مدیر سایت بتواند یک افزونه برای پیامک زماندار مانند سیستم ارسال ایمیل زماندار میلرلایت پیاده سازی کند تا پیامک اتومیشن و زماندار بعد از خرید مشتری ارسال شود. ما با توسعه افزونه بسیار قدرتمند قابلیت ارسال پیامک زمانبندی شده را به سایت شما اضافه می‌کنیم تا بتوانید پیامک‌های زماندار ارسال کنید.

قابلیت‌های افزونه ارسال پیامک زماندار و Automation فراز اس ام اس
قابلیت مشخص نمودن ارسال پیامک زمانبندی شده x روز بعد از خرید یک محصول خاص از ووکامرس
قابلیت مشخص نمودن ارسال پیامک زمانبندی شده x روز بعد از ثبت نام در سایت از طریق دیجیتس (یا هر افزونه دیگری)
قابلیت مشخص نمودن ارسال پیامک زمانبندی شده x روز بعد از تکمیل فرم در گرویتی فرم
چرا افزونه پیامک زماندار برای وردپرس استفاده کنیم؟
اجازه دهید در قالب چند مثال کاربرد افزونه پیامک زمانبندی شده ووکامرس را به شما توضیح دهیم تا متوجه شوید افزونه پیامک زماندار وردپرس چگونه می‌تواند فروش شما را افزایش دهد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با استفاده از افزونه پیامک ووکامرس رایگان ارسال پیامک اطلاع رسانی به مدیر و تشکر از خرید مشتری را در همان لحظه ارسال کنید. افزونه‌ای که در این صفحه صحبت می‌کنیم به صورت زمابندی شده بعد از اولین خرید کاربر یا ثبت نام کاربر و… پیامک‌ها را در بازه‌های زمانی تعیین شده ارسال می‌کند.

برای یک فروشگاه تصفیه آب
معمولا دستگاه‌های تصفیه ‌آب بین ۶ ماه تا یک سال نیازمند تعویض فیلترها هستند. شما به عنوان مدیر کسب و کار می‌توانید تنظیم کنید که بعد از خرید دستگاه تصفیه آب به صورت خودکار ۶ ماه بعد برای مشتری شما پیامک با نام مشتری و اسم محصول خریداری شده ارسال شود و اعلام شود که مشتری عزیز آقای/خانم x شما ۶ماه پیش دستگاه تصفیه آب مدل x را تهیه کرده‌اید و هم‌اکنون موعد تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب است. برروی لینک زیر کلیک کنید و با ۱۰٪ تخفیف فیلترهای تصفیه آب خریداری کنید.

در زمان صحیح به مشتری صحیح با انگیزه مناسب پیشنهاد خودتان را ارسال کنید و این پیامک کوتاه در اکثر مواقع منجر به خرید می‌شود و این چرخه می تواند به صورت سالیان متوالی تکرار شود.

برای یک سایت آموزشی
احتمالا شما هم متوجه شده‌اید که در اکثر آموزش‌ها، یک آموزش پیش نیاز آموزش بعدی است. شما می‌توانید تنظیم کنید زمانی که یک دانش پذیر محصول آموزشی را خریداری کرد یک ماه بعد دوره‌های تکمیلی به ایشان با یک تخفیف پیشنهاد شود. به این معنی که اگر کاربر سایت شما یک محصول آموزشی را خریداری کند حال می‌تواند آموزش‌های بعدی شما که حرفه‌ای‌تر هستند را خریداری کند. مثلا زمانی که فردی یک دوره آموزشی از شما خریداری می‌کند ۱ ماه بعد پیامک دهید که شما دورهx را خریداری کرده‌اید و دوره پیشرفته را می‌توانید با ۲۰٪ تخفیف از لینک زیر خریداری کنید.

این سناریو برای تمام کسب و کارها قابل پیاده سازی است حال تصویر کنید که بتوانید برای ثبت نام کاربر یا هنگام تکمیل فرم هم چنین چیزی را داشته باشید. من مطمئن هستم این بهترین افزونه بازاریابی اینترنتی هست که تاکنون دیده‌اید.

با استفاده از افزونه ارسال پیامک زماندار وردپرس شما می‌توانید تنظیم کنید تا زمانی که کاربر در سایت شما ثبت نام می‌کند پیامک‌های متفاوتی در بازه‌های زمانی مختلف برای کاربر سایت شما ارسال شود. احتمالا زمانی که اولین بار فردی با سایت شما آشنا می‌شود شاید اعتماد لازم برای خرید اینترنتی از سایت شما را نداشته باشد. شما می‌توانید با ارسال پیامک‌های زماندار این اعتماد را ایجاد کنید. مثلا:

روز بعد از ثبت نام در سایت، یک پیامک خوش آمدگویی ارسال کنید.
هفته بعد از ثبت نام در سایت یک پیامک در مورد تصاویر شرکت در نمایشگاه و صفحه درباره ما ارسال کنید.
۲ هفته بعد از ثبت نام در سایت یک محتوای آموزشی جذب برای مشتری ارسال کنید.
در نهایت ۳ هفته بعد از ثبت نام در سایت حالا زمانی که کمی با برند و کسب و کار شما آشنا شده است وقت آن رسیده که با یک کد تخفیف انگیزه لازم برای خرید از سایت را برای مشتری ارسال کنید.
نظرتان در مورد این روش بازاریابی چیست؟ آیا بهتر از زمانی نیست که میٰ‌خواهید در اولین آشنایی به کاربر سایتتان محصولات را بفروشید؟ البته همه ما دوست داریم که در اولین بار بعد از ثبت کاربر از طریق افزونه دیجیتس خرید را انجام دهد اما در واقعیت شاید این اتفاق رخ ندهد.

ارسال پیامک زماندار و اتومیشن در گرویتی فرم
گرویتی فرم حرفه‌ای‌ترین فرم‌ساز برای وردپرس است. خیلی از افراد برای برگزاری جشنواره‌های فروش و دریافت اطلاعات تماس کاربر از گرویتی فرم استفاده می‌کنند. با استفاده از افزونه پیامک زمابندی شده که توسط سامانه پیامک فراز اس ام اس توسعه داده شده است، شما می‌توانید تنظیم کنید تا بعد از تکمیل فرم دربازه‌های زمانی خاص برای کاربر سایت شما پیامک زمانبندی شده ارسال شود و شما می‌توانید به صورت دقیق برای افرادی که در صفحه‌های مختلف فرم‌های مختلفی را تکمیل می کنند، سناریوهای مختلف در نظر بگیرید.

برای ارسال پیامک بلافاصله بعد از تکمیل فرم در گرویتی فرم نیز می‌توانید از افزونه پیامک گرویتی فرم رایگان استفاده نمایید.

 

راهنمای ویدیویی تنظیمات افزونه پیامک automation زماندار

توضیحات فنی افزونه پیامک زماندار فراز اس ام اس
خبر خوب این است که این افزونه از کران جاب استفاده نمی‌کند بنابراین به سرور سایت شما هیچ فشاری وارد نمی‌شود. پیامک‌ها به محض خرید در دیتابیس سامانه پیامک فراز اس ام اس ذخیره می شود و طبق زمانی که باید  از طرف سامانه پیامک فراز اس ام اس ارسال می شود.
این افزونه برای کاربران سامانه پیامک فراز اس ام اس تهیه شده است بنابراین برای استفاده از این افزونه می‌بایست حتما سامانه پیامک را از شرکت زرین ارتباطات آسیا ( فراز اس ام اس) تهیه کرده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *